Tuesday, March 17, 2009

at last!


uhm.. well.. kakahiya man toh ui. pero okay lang. am sure my classmates won't mind. haha. aw. at last after a monthof not having a dalaw.. dumating rin sita kanina. heheh. pagka na lang ui. hm. nag damgo pajud ko na si ikang ug si matt and nagbili ng napkin para sa akin tapos pag gising ko.. boom\! hahha. naa na jud diay.. daghan kaau ang bakas sa akoang bed. tsk. kapuia ato labhan ui. anyway, bantog ra siguro kagahapon na sakit kaau akong boobets kay naa jud diay. harhar. tapos kagabi mainit masyado ang ulo ko. not knowing na padating na pla ang red tide.



haha! nagtataka siguro kayo bakit ko ito gipost.. wala lang ksi ako magawa ngayon. kapagod pa magstudy. masyadong dedicated. parehas lang ug grade sa mga nagstudy. hehe. ^^, na happy jud ko pagkakita nako na naay blood ako bed, haha. dili sa naa ko'y ka schema ha? kundi kay kabalo ko manormal na pod ang daloy sa skemberdoo.


am runnin' out of words! pasenxa sa blog ko. haha ^^,

No comments:

Post a Comment